شناسهٔ خبر: 22583 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خسارت بيش از ۲۶ ميليارد ريالی سيل به راه‌های شهرستان‌های خراسان شمالی

سیل لرستان مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بارش‌های رگباری بهاری و جریان سیل در سه روز گذشته موجب ایجاد خسارت به راه‌های روستایی و ابنیه فنی آن در این استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری گفت: سیل اخیر به تمام راه‌های روستایی شهرستان شیروان خسارت وارد کرد لذا برای ترمیم و بهسازی آنها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود: بارش‌های رگباری و جریان سیل به ۵۲ کیلومتر از راه‌های ارتباطی و تاسیسات زیربنایی شهرستان فاروج با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال و به حوزه راه شهرستان راز و جرگلان اعتباری بالغ بر ۸۴۰ میلیون ریال خسارت وارد کرد.

محمد مشتری اظهار کرد: بیشترین میزان خسارت به راه‌های ارتباطی شهرستان‌های فاروج، راز و جرگلان و شیروان وارد شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد: عوامل راهداری همچنان در سطح جاده‌های خسارت دیده مشغول خدمت‌رسانی و ترمیم راه‌های خسارت دیده هستند.

استان خراسان شمالی واقع در شمال شرق کشور که در حدفاصل دو قطب زیارتی- سیاحتی مشهد الرضا (ع) و استان‌های شمالی کشور واقع است ۵ هزار و ۶۳۱ کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی و ۲۱ گردنه دارد.

نظر شما